Ahad, 4 Mac 2012

S U S U O H S U S U

  

Bermacam-macam jenis susu dikeluarkan oleh pengeluar. tapi susu manakah yang terbaik untuk baby kita?persoalan nih sering kali timbul bagi kita yang ada anak-anak kecil atau yg sedang menyusu..mcm semalam yg aku hangin aku dengar ade plak kate2 sinis di belakang aku sibuk dok kata susu mahal adalah susu terbaik untuk anak kita bg membentuk kecerdikan anak2 serta membantu perkembangan anak2. ye ker? setau aku susu mane2 pun sama jer..aku tengok anak aku membesar jugak, keletah jugak..malah sangat aktif walaupun minum susu biasa jer...

hakikatnya aku tau yg susu ibu adalah susu terbaik untuk anak2 kita..buktinya anak aku mmg sgt montel bila aku susukannya..aku bf baby aku dr umur sehari smpaila 4 bulan...bleh stop pun sebab aku sibuk berkursus dan jalan sana sini..huhu...padan muka sudahnye aku jugak yg sedih baby dah xnak bf direct...



ni masa umur 4 bulan...


then, yg ni plak aqeela aku terkini, walau pun xmontel tapi alhamdulillah sihat n cun... hehehehe...




ni umur dah setaun...


selepas 4 bulan, qeela membesar dengan susu nan pro 1 & 2, dumex n terbaru anmum stage 3...sangat keletah dan sangat xreti dok diam...


pendek kata susu apa pun minum, xmencerminkan perkembangan anak sangat, yg penting tunjuk ajar n didikan yg kita beri pada mereka...so rajin2la berkomunikasi serta stimulate baby supaya mereka cepat dapat ape yg perlu...
 

 layannnn....




Tiada ulasan:

Catat Ulasan