Selasa, 20 Mac 2012

percutian yang diidamkan



aku suka travel..tapi aku nak travel ke mane ek?last year punyela bajet sakan untuk melaksanakan misi travel ke overseas bersama suami terchenta dan baby ku...tapi mak plak kata alah si qeela kecik lagi untuk dibawaj jalan jauh2...so tunda la....encik hasben plak rancang percutian dlm malaysia saja...1st destinasi yg diharapkan adalah pulau langkawi..hampir pegi..tapi si adik aku plak katenye nak pegi jugak..so tunggu la...tunggu punya tunggu nak g raya cina dis year...last minit katenye nak bawak bersama mertua dan ipar duainya..so cancel la aku last minit...sedey bangat....encik hasben dh tarik muka...katenye malas dah buat plan dgn aku...hukhuk....marah la tuh...bukan salah syg la b...hukhuk...

so hari ni tetiba aku memasang angan2 untuk mengajak encik hasben bercuti walau sehari ke pulau pinang...mmm batu feringgi..ok kot...sebab dekat jek dgn rumah...sejam dua smpai la...tapi nak ke encik hasben nih? xpe aku akan cube pujuk smpai jadik kalo xjadik naseb badan la kan....

so, jus wait aku rakamkan sweet memory for our moment kat sane dis week..harap menjadik la ye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan