Isnin, 7 Mei 2012

kejutan di ofis

huuuhhhh.....hari aku sangat terkezut...berdesup je rase..bukan sebab aku, tapi sebab bos aku..di ofis bos aku ni digelar MZ.....atau pon MS..adela sebab2nye...dia ni bertindak sebagai bos yang xdisenangi warga staf kat ofis...suka sangat panggil mesyuarat walaupun benda tu hal kecik je...padahal benda tu bleh je dia sendiri wat keputusan..mesyuarat dibuat, minta pendapat staf pastu dia guna pendapat dia..pendapat orang yg waras dia xmau guna, suka bertindak diluar pengetahuan YDP, menyalahgunakan kuasa dia, menggunakan kenderaan pejabat sesuka hati n tujuan peribadi, masuk keje ikut dan dia dan mcm2 lagila..

so, semalam tetiba aku dapat surat pemberitahuan mengenai penggantungan kerja bos aku ni oleh tuan YDP...huhu...ramai yg gembira, ade jugak yg terkilan...sebab bos aku ni ade jugakla kebaikan dia..hmmm.....nasi dah jadik bubur kan...bos aku ni jugak terkenal dgn kelazeran mulut dia..owh kerana mulut badan binasa la nih...

ape nak buat kan..

so tunggu dan lihat la ape yg seterusnya akan berlaku plak...hehehehhe

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan