Selasa, 21 Februari 2012

kemara oh kamera....


 alkisahnya, aku dah lama dok mengintai pelbagai jenis kamera utk dijadikan bahan memenuhi hobi aku yg suka amik gamba dan suka bergambar...dh lame pendam perasaan...sekali opis aku ade bg aku sebuah camera...nikon coolpix s3100...opps...menarik gak aku tengok mende alah nih...so aku try amik gmbar dgn kamera tuh...cantik gak hasilnya....so stat dr itu aku pun servry punye servey menguatkan la azam aku utk dptkan satu lagik khas utk diri aku sendiri...



so ni la yg dok jadi idaman aku...sungguh aku xtipu..aku mmg dh jatuh hati dgn mende nih...reddish plak tuh...ade 7 kaler xsilap aku..hitam, biru laut, pink, kuning, merah, silver n purple...so aku rase merah itu sungguh menawan...mmm memang sgt menarik...xsabar nak gi travel dan aplikasi bende nih...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan