Isnin, 4 Jun 2012

kerete sewa yg best dan murah di langkawi

hai u olls....semepena baru balik dr cuti2 malaysia di langkawi bersama family terchenta, just nak share info dgn u olls la kan...aku sewa kereta ni dgn sorang mamat ni...murah dan berbaloi..coz kat langkawi better sewa kereta dr naik teksi utk menapak dr satu tempat ke satu tempat nih..lagipun masa perjalanan plak senang nk adjust kan...


so alkisahnya sebelum gi aku ade baca blog ni http://zue86.blogspot.com/2012/01/kereta-sewa-murah-kat-langkawi.html dari sini la aku dpt info yg kete sewa kat en hanafi nih mmg best dan murah so, aku mintak latio sebab harganya sewanya murah, amik besau ke kecik ke tetap harga sama. aku decide nak drive keta yg xmungkin aku beli la kan...hahaha....owh latio...berangan punya berangan lagi beberapa hari nak pi en hanafi ni kata dia xleh bg latio. dia akan bg kat aku vios baru dgn kdr sewa yg sama..ok...xpe la ....

pada hari aku smpai kat lgkawi tu dah xsabau call en napi...mintak keta...and we surprise sgt ..mmg best dan tip top....dgn sewa RM80.00 sehari kami dapat naik vios pusing2 langkawi dgn jayanya selama 2 hari....



papehal pun kalo u olls nak rase n nak dapatkan perkhidmatan en napi nih bleh la ke http://carlangkawi.blogspot.com/ utk dapat maklumat lanjut...

aku jugak amik tiket ke underwaterworld melalui en napi ni..kat kaunter jual RM28 tapi aku dpt RM25 je utk dewasa................thumbs up.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan